Infoscena priporoča

Emma Ruth Rundle + Jaye Jayle / Kino Šiška

Fotogalerije

Fotke z žurov, koncertov in festivalov

Klubi

Glasuj za svoj najljubši klub v Sloveniji

Fotografi

Predstavitev uradnih fotografov Infoscene

16
Apr
Ben Frost
21:00
13€, 15€ na dan dogodka, 10,40€ d-š-u


Kino Šiška in Kataman najavljata avstralsko-islandski sonični izbruh. Ben Frost se v Šiško vrača drsajoč po glacialni ploskvi uspeha svoje izjemne zadnje stvaritve AURORA in z monumentalnim novim solo setom. Za uvod v multidimenzionalni sonični večer bo poskrbel zasavski duo Ontervjabbit.

Ben Frost, rojen leta 1980 v Avstraliji, zadnjih deset let živi in dela v Reykjaviku na Islandiji, kjer je v sodelovanju z dobrima prijateljema Valgeirom Sigurðssonom in Nicom Muhlyjem ustanovil glasbeno založbo oz. kolektiv Bedroom Community. V svojo diskografiji, ki vključuj albume Steel Wound (2003), Theory of Machines (2007), BY THE THROAT (2009) in A U R O R A (2014), združuje intenzivno strukturirano zvočno umetnost z militantno post-klasično elektronsko glasbo, obliko spreminjajočo fizično moč z melodijo, ki te potegne vase ter osredotočeni minimalizem z ostrim, trgajočim metalom.

Leta 2010 ga je Brian Eno v okviru Rolexovega programa mentorstva in zaščitništva izbral za enoletno sodelovanje, kar je med drugim imelo za rezultat Sólaris, namreč novo glasbo za klasiko Tarkovskega za poljski simfonični orkester iz Krakova. Eno in Frost še vedno sodelujeta pri celi vrsti projektov.

Frost redno sodeluje z drugimi glasbeniki in umetniki – pri produkciji studijskih albumov, kot so Ravedeath 1972 in Virgins Tima Heckerja, The Seer zasedbe SWANS, New History Warfare Colina Stetsona in pri različnih izidih v okviru Bedroom Community. Frost je zložil odrsko glasbo za različne koreografe, kot so Wayne McGregor/Random Dance, Akram Khan in nemški režiser Falk Richter. Na področju filma je napisal glasbo za Trnuljčico Julie Leigh, ki je bila v Cannesu nominirana za zlato palmo, in za film Djúpið islandskega režiserja Baltasarja Kormákurja (skupaj z Daníelom Bjarnasonom, in leta 2013 sta prejela islandsko filmsko nagrado za najboljšo filmsko glasbo). Pa tudi na področju vizualnih umetnosti, kjer je z umetnikom Richardom Mossem potoval daleč onkraj prvih bojnih črt Vzhodnega Konga v vojnem stanju, in nastala je večkanalna video in zvočna instalacija The Enclave, ki je bila premierno predstavljena na Beneškem bienalu leta 2013.

Isto leto je bila na sporedu tudi premiera Frostove prve opere, ki temelji na razvpitem romanu Iaina Banksa iz leta 1984, The Wasp Factory. To je bil tudi njegov prvi projekt v vlogi režiserja.

V različnih sodelovanjih in povezavah se izpostavlja Frostovo nenehno navdušenje za iskanje načinov, kako sopostavljati glasbo, ritem, tehnologijo, telo, nastopanje, tekst, umetnost, lepoto in nasilje – pri čemer na istem mestu združuje in staplja vloge in postopke različnih umetniških disciplin.

Frostov zadnji album A U R O R A je za zdaj njegov najboljši primer integracije omenjenih fenomenov v monumentalne zvočne izbruhe. Za razliko od prejšnjih projektov tu ni nobenih kitar, klavirja ali godal, saj se 41-minutni nabor osredotoča na sintetizatorje in težka tolkala nekdanjega bobnarja zasedbe Liturgy in trenutnega vodjo zasedbe Guardian Alien, Grega Foxa ter Thorra Harrisa, tolkalca, ki ga poznamo iz monumentalnih Swans.

http://ethermachines.com

https://www.facebook.com/theghostofbenfrost